תשאירו את הפרטים



    נושא הפניה

    משכנתאביטוחפיננסים

    אמנת השירות של BMC

    אנו ב-BMC חרטנו על דגלנו את ערכי השירות ללקוח והצבנו אותם כחלק מהערכים המובילים של החברה.

    כחברה שעוסקת קודם כל באנשים, ורואה בכל לקוח ולקוחה את מרכז פעילותה, אנו מחויבים לסטנדרט שירות גבוה ובלתי מתפשר שנועד לשמור בראש ובראשונה על האינטרסים של לקוחותינו, ולהציבם בראש סדר העדיפויות.

    אמנת השירות של BMC היא חלק בלתי נפרד מנהלי החברה והיא מחייבת כל עובד ועובדת, בכל התחומים והרמות, על מנת להעניק שירות מקצועי, איכותי ושווה לכל לקוחותינו.

    כמתבקש מהחזון שלנו, אנו מתחייבים להעניק מעטפת פיננסית מקיפה ללקוחותינו, מתוך מחויבות לשירות אמין, מקצועי ומקיף.

    >> אנו מתחייבים להגן על פרטיות לקוחותינו, לשמור בסודיות על כל המידע המועבר אלינו במסגרת השירות ולא לשתפו עם אף גורם שלישי.

    >> אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח טיפול מקיף ונרחב, ולהעמיק במציאת הפתרונות המתאימים ביותר עבורו.

    >> אנו מתחייבים להיות תמיד קשובים ללקוחותינו, להקשיב לצרכיהם ודרישותיהם ולהתאים את הטיפול אליהם באופן אישי, והכל בחיוך ואדיבות.

    >> אנו מתחייבים להיות מעודכנים בכלל החידושים בתחום, ולהעניק ללקוחותינו מעגל שירות מלא, תוך הקפדה על בקרה ודיווח בכל התהליכים.

    >> אנו מתחייבים להעניק מענה ראשוני לכל לקוח בטווח זמנים של עד 48 שעות מרגע פנייתו.

    >> אנו מתחייבים ליצור קשר עם הלקוח ולהעניק לו מענה ענייני לפנייתו, לרבות תיאום פגישה/שיחה עם גורם מקצועי, בטווח זמנים של עד 7 ימי עסקים.

    >> אנו מתחייבים למסור ללקוח את כל המידע הנוגע לזכויותיו החוקיות בנושאים השונים בהם אנו מטפלים, וכן לפרוס בפניו את הפתרונות והאפשרויות העומדות לרשותו בקבלת במיצוי זכויותיו כחוק.

    אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בדרך הנוחה לכם,
    ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואיש, כמתחייב באמנה זו.

    בטלפון: 6796*

    במייל: info@bmcenter.co.il

    בכתובת: גיבורי ישראל 26 ,נתניה 4250423

    באתר האינטרנט: www.bmcenter.co.il

    בפייסבוק: bmcfinance