[:he]

    תשאירו את הפרטים



    נושא הפניה*

    משכנתאביטוחפיננסים

    [:ru]

    Оставьте ваши данные


    Тема обращения*

    ИпотекаСтрахованиеФинансы

    [:]

    יועץ משכנתאות פרטי, ליווי עד קבלת משכנתא בבנק

    למה צריך יועץ משכנתא?

    עם יועץ משכנתאות פרטי תוכל לחסוך עד 300,000 ש”ח בהחזר משכנתא ןלקבל עד 90% מימון מערך הדירה

    במצב הכלכלי הקיים היום בישראל, כמעט כל אדם שמעוניין לרכוש נכס נאלץ לקחת משכנתא – אם כדי לרכוש דירה ראשונה, לרכוש נדל”ן להשקעה או כדי לעזור לילדים ברכישת הדירה הראשונה שלהם.

    השאלות והמחשבות שעולות בראשכם לקראת תהליך לקיחת המשכנתא הן רבות ומורכבות – מהי המשכנתא המתאימה לי? על איזה סכום לקחת את המשכנתא? איך אדע מהו מסלול המשכנתא המתאים לי? איך אדע באיזה בנק לבחור? כיצד אבטיח שאוכל לעמוד בהחזרים? ומי יוכל לענות לי על כל השאלות הללו?

    יועץ משכנתאות פרטי

    לקיחת משכנתא היא תהליך ארוך ועמוס בירוקרטיה, הגוזל לא מעט זמן וכמובן הרבה כסף, לכן חשוב לבצע אותו בליווי מומחה משכנתאות שמלווה אתכם לאורך כל התהליך תוך כדי הבנת הצרכים האישיים שלכם והתאמת הפתרונות האופטימליים עבורכם.

    השילוב המנצח של מקצועיות, נסיון מצטבר וחשיבה מחוץ לקופסא, אותם אנו רותמים עבור כל לקוח, אפשרו למעל 12,000 לקוחות מרוצים לקחת משכנתא באופן מושכל עם תנאים אופטימליים.

    יועץ משכנתאות מומלץ – ליווי עד קבלת משכנתא בבנק

    לחברת BMC ניסיון עשיר בתחומי יועץ משכנתאות, ביטוח ובתחומי הפיננסים

    הסיפור של BMC מתחיל בכל אחד ואחת מכם – הזוג הצעיר שרוצה לרכוש דירה ראשונה, המשפחה שלא יודעת כיצד לצאת מהמינוס, ההורים שרוצים לחסוך כדי שלילדיהם יהיה עתיד טוב יותר.

    להחלטות הפיננסיות שאנו מקבלים במהלך החיים יש השפעה עצומה על חיינו, וכל אחד ואחת מאיתנו רוצים לדעת שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה ושהם מבצעים אותה על הצד הטוב ביותר.

    זאת הסיבה שהובילה את המייסדים להקים את חברת BMC בשנת 2009 – על מנת לאפשר סיוע מקצועי, מקיף ובלתי תלוי בתחומי המשכנתאות ולגבש עבור כל לקוח כיסוי ביטוחי אופטימלי, תוך השגת כדאיות וחסכון מרביים עבורו.

    אנחנו מבינים שלכל אחד יש צרכים שונים ויכולות פיננסיות שונות – ולכן מתאימים את המשכנתא ליכולות הכלכליות שלכם

    כחלק מתהליך הליווי, מומחה המשכנתא שלנו מקיים איתכם פגישה בה הוא מנתח יחד אתכם את היכולות הכלכליות שלכם ובוחן מספר אופציות לתמהיל מנצח שיותאם אישית לצרכים שלכם וכדי להשיג את הרכב המשכנתא האופטימלי עבורכם.


    אנחנו מבינים איך הבנקים עובדים – ולכן יכולים למצוא לכם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם

    משכנתא היא עסקה המתבצעת בינכם לבין הגוף הלווה, בנק או חברת אשראי. כמו בכל עסקה, גם תנאי המשכנתא נקבעים לאחר משא ומתן, בו כל צד מנסה להגיע להסכם בו הוא מרוויח יותר.

    למומחי המשכנתאות שלנו יש ניסיון רב בעבודה מול הבנקים, וניסיון רב בניהול משא ומתן עם כל הגופים הפיננסיים המעניקים אשראי בשעבוד נכס מקרקעין. אנו ננהל את תהליך המשא ומתן עבורכם בצורה המקצועית ביותר ועל סמך ידע וניסיון מצטבר בתחום, במטרה ברורה: להשיג עבורכם ריביות נמוכות ככל שניתן.

    אנחנו מבינים שגם אתם רוצים להבין – ולכן פועלים בשקיפות מלאה

    לקיחת משכנתא היא תהליך מורכב –חוזה מורכב ומסורבל, מסמכים מלאי אותיות קטנות ואינספור סעיפים והגדרות.

    אך לנו חשוב שתבינו את העסקה אליה אתם נכנסים, שתכירו את כל הסעיפים ותבינו את כל ההתחייבויות. אנו מאמינים במתן שירות תוך שקיפות מלאה ללקוח, וכשותפים שלכם בתהליך, נשתף אתכם בכל שלב ושלב לאורך הדרך, וכשתחתמו על מסמכי הבנק ונהיה שם לייעץ לכם.


    אנחנו מבינים שמשכנתא לוקחים לאורך זמן – ולכן אנחנו נשארים ללוות אתכם גם בעתיד

    המומחים של BMC יישארו לצדכם גם אחרי שקיבלתם את המשכנתא, יעקבו יחד איתכם אחרי מצב ההלוואה שלכם ואחרי מצבכם הפיננסי, ויעדכנו אתכם בעדכונים ושינויים שיכולים לשפר את תנאי ההלוואה שלכם.

    והכי חשוב – אנחנו מבינים אתכם – אצלנו מקבלים יועץ משכנתאות פרטי שיכול לחסוך לך עד 300,000 ש”ח בהחזר משכנתא ולקבל עד מימון 90% מערך הדירה, להירשם לייעוץ ללא עלות

    כמון בכל עסקה גדולה, אתם רוצים להיות בטוחים שאיש המקצוע שמלווה אתכם הוא אכן בטוב ביותר עבורכם. המומחים שלנו דואגים קודם כל לכם ולאינטרסים שלכם, ומתחייבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר:

    מקצועיות

    אנו פועלים במקצועיות לאורך כל הדרך, ודואגים לקבלת החלטות מקצועית ששמה אתכם הלקוחות במרכז, על מנת לבנות את ההרכב האופטימלי עבורכם.

    זמינות

    אצלנו תקבלו זמינות מלאה לאורך כל התהליך, מהפגישה הראשונה ועד להעברת המשכנתא. הליווי הצמוד של מומחה המשכנתא מבטיח לכם בטחון ושקט נפשי.

    סודיות

    אנו מתחייבים לשמירת סודיות מלאה כלפי לקוחותינו. כל המידע הנמסר לנו על ידי לקוחותינו נשמר בדיסקרטיות ומועבר אך ורק בהסכמת הלקוח לבנקים הפוטנציאלים לצורך אישור משכנתא.

    הערכים שלנו

    הערכים שלנו